Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Für die Berliner Innovationsagentur Dark Horse hat das Schreckgespenst VUCA-Welt ausgedient. Die Erzählung, dass Veränderungen schmerzhaft und lebensbedrohlich für Unternehmen und Organisationen sind, und dass Überleben nur durch konsequente Anpassung möglich ist, macht Angst.Dark Horse dagegen wagen einen positiven Gegenentwurf: Sie beschreiben in ihrem neuen Playbook, wie Unternehmen sich als wertegetriebene und adaptive Organisationen neu erfinden können, um den Wandel in eine wünschenswerte Zukunft mitzugestalten. Nach außen innovations-, nach innen transformationsfähig. Durch regenerative und distributive Geschäftsmodelle oder einer Balance aus Mitarbeitenden- und Kund:innen-Zentrierung. Im "Future Organization Playbook" werden Methoden und Strategien präsentiert, die individuelle Lösungen für die gängigsten Probleme moderner Organisationen ermöglichen. Außerdem ein exklusives und wertvolles Framework, das Strategie-Hexagon für adaptive Organisationen. Und zu guter Letzt werden auch die wichtigsten Buzzwords und Begriffe aus der agilen Transformationswelt essayistisch beleuchtet: Wie lautet die Geschichte hinter diesen Begriffen? Welche Perspektive ist die sinnvollste?