Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Drawing on research conducted mostly in Catalonia (Spain), Moisès Esteban-Guitart outlines a distinct vision of education enhanced by students' identities, which leads to a discussion of the sociocultural factors that shape the processes of learning. He brings these ideas to life by examining traits of a mobile-centric society, the present-day ecology of learning, and his three metaphors of learning (connecting knowledge, connecting minds, and connecting communities). He then suggests a number of basic principles regarding learning for the twenty-first century based on prior literature in the learning sciences. He presents the terms 'funds of identity' and 'meaningful learning experiences', and reviews the funds of knowledge approach and the Vygotskian basis for understanding identity. In the second part of the book, he illustrates a number of strategies for detecting students' funds of identity and their meaningful learning experiences, and describes some practical experiences based on the theoretical framework he adopted.