Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Fundraising in the Creative and Cultural Industries

Fundraising in the Creative and Cultural Industries

Leading Effective Fundraising Strategies

Michelle Wright, Ben Walmsley, Emilee Simmons
€ 244,45
+ 488 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The need for effective fundraising in the arts has never been more acute. Specialist yet accessible, Fundraising in the Creative and Cultural Industries is designed to provide strategic and practical support to individuals needing to lead or develop fundraising in their organisations.

Part One explores theories of leadership and change, as well as managing fundraising in a crisis, most notably the impact of COVID-19 on cultural organisations globally. It introduces readers to specific academic frameworks and concepts from arts management, business and entrepreneurship studies - which readers can use to analyse their own situations - and provides insight via real-world case studies. Part Two explores the practical application of fundraising. Readers can begin their journey to becoming a fundraising expert, starting from the basics of fundraising to a broad understanding of the different means and channels through which income can be raised for arts and cultural organisations.

This book is a practical and accessible guide to exploring current fundraising thinking, enabling the reader to develop their own fundraising expertise and to embed knowledge and practice into their own organisations. The fundraising experience from industry pioneers sets this book apart and will inspire readers to achieve their own ambitious goals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
284
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367175580
Verschijningsdatum:
30/11/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 488 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.