Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Fundamentals of Strategy E-BOOK

Richard Whittington, Duncan Angwin, Patrick Regnér, Gerry Johnson, Kevan Scholes
E-book | Engels
€ 52,99
+ 52 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Understand and apply the essential concepts and techniques of strategy.

Fundamentals of Strategy, 6th Edition is a concise and easy-to-follow introduction to the core issues and techniques of strategy from the author team of the market-leading Exploring Strategy.

This latest edition is renewed and revised to reflect contemporary strategic issues with increased emphasis on business ecosystems, platforms, purpose and implementation. Each chapter includes a diverse range of international examples from across sectors and industries, including start-ups, non-profits, and multinationals. End-of-chapter case studies further help you to connect theories to real-world scenarios.

The nine chapters provide an accessible introductory analysis of the 'strategic position' and 'strategic choices' facing contemporary organisations.

Topics explored include macro-environmental and industry analysis, strategic capability, stakeholders and culture as well as a discussion of business-level strategies, business models, international strategies, strategic entrepreneurship, innovation and mergers and acquisitions.

The final chapter, 'Strategy in action' addresses implementation issues such as organisational structure, managerial systems and strategic change. In addition, new supporting content at the end of the book on ‘Working with strategy' for case study analysis and presentation further provides practical tools to help you develop your strategic analysis and communication skills.

As a result, this textbook is ideal for undergraduate and MBA students who study strategy analysis-related courses or strategy as part of a wider degree in areas such as science or engineering.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292731681
Verschijningsdatum:
7/12/2023
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 52 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.