Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the Metaphor to the Concept of the Entrepreneurial Journey in Entrepreneurship Research provides insight into the entrepreneurial journey as a research construct in entrepreneurship. The author conducts a systematic literature review over the last 40 years. This systematic overview and analysis of publications, research trends and premises on further developments of the entrepreneurial journey concept as a complex phenomenon suggest different frameworks, approaches and future research challenges. The entrepreneurial journey approach opens up those aspects and dimensions of the dynamics of the entrepreneurial process that have gone unnoticed in the previous studies. These include the need, in addition to time, for a generalized dimension(s) to measure the progression of the entrepreneurial process and journey, as well as linking it to the theories, concepts and research methods used to date. The overview and analysis of some practical examples offer several opportunities for further research on the concept of the entrepreneurial journey and approaches to entrepreneurship studies in general.