Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

From Testing to Productive Student Learning

Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings

David Carless
Hardcover | Engels | Routledge Research in Education | nr. 52
€ 202,95
+ 405 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Research evidence indicates that formative assessment is one of the most effective ways of enhancing student learning. It is, however, difficult to implement successfully, principally because what is tested through summative assessment has such a powerful influence on teacher and student actions. This book scrutinizes the relationship between testing and learning from alternative perspectives to the dominant literature from the major Anglophone countries. It develops the notion of contextually grounded formative assessment practices by analyzing data from schools in the Confucian-heritage setting of Hong Kong. It explores questions such as:

- Under what circumstances do tests support or hinder student learning?
- How can teachers effectively prepare students for tests and appropriately follow up after tests?
- What are the key socio-cultural influences impacting on testing and student learning in the classroom?
- How do teachers change in their orientation towards assessment and what support do they require?

This text is a valuable resource for education students, professionals and researchers, policy-makers and curriculum developers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
280
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 52

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415880824
Verschijningsdatum:
7/12/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 405 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.