Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As the career of Worsley Senior languished amid studio politics, young Wally began his own odyssey through the Hollywood legacy of the twentieth century, spending almost two decades at MGM with such actors as Greta Garbo, Jeanette MacDonald and Gene Kelly, on pictures like The Wizard of Oz and Thirty Seconds Over Tokyo. Wally left during the turbulent 1950s and went to New York City, Singapore, and Europe. When he returned to Hollywood in 1960, he spent another two decades in the new, television-dominated Hollywood. Here, he worked for Universal City Studios, the MGM of the television age. His credits in later life include such Universal hits as Earthquake, Coal Miner's Daughter and Steven Spielberg's E.T. He also worked on Deliverance at Warner Brothers and Shogun at Paramount. When Wally died in 1991, four days short of his 83rd birthday, his widow, Sue Dwiggins Worsley, completed the autobiography he had begun to assemble from his voluminous business diaries. As edited by Charles Ziarko, a long time friend and co-worker, this chronicle captures a fascinating picture of Hollywood at work. Contains 16 pages of black and white photographs.