Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With the direct participation of partisan political staff in governance, the onset of permanent election campaigns heavily dependent on negative advertising, and the expectation that the public service will not only merely implement but enthusiastically support the agenda of the elected government, we are experiencing a new form of political governance. The late Peter Aucoin (1943-2011) has argued that traditional norms of impartial loyalty have been displaced by partisanship on the part of civil servants and that the political executive is keen on directly controlling all aspects of communication and interaction between government and citizens. The arrival of New Political Governance has a direct bearing on the long-standing tension between the need of ensuring democratic control over bureaucracy, while also allowing the public service sufficient flexibility to exercise discretion, judgment, and professional expertise when implementing and managing programs. Through a series of essays using Aucoin's New Political Governance framework, leading scholars in the field address the manner in which this tension and its conflicts have played out over the past decade in different domains. Contributors examine themes including accountability, democracy, public management and reform, the paradoxes of electoral democracy, and the dilemmas of democratic governance. Contributors include: Mark Jarvis (University of Victoria), Herman Bakvis (University of Victoria), B. Guy Peters (University of Pittsburg), Donald Savoie (Université de Moncton), Allan Tupper (University of British Columbia), Lori Turnbull (Dalhousie), David E. Smith (University of Saskatchewan), C.E.S. Franks (Queen's), R. Kenneth Carty (University of British Columbia), Lisa Young (University of Calgary), Jennifer Smith (Dalhousie), Gerald Baier (University of British Columbia), Fred Fletcher (York University), André Blais (Université de Montréal), Evert Lindquist (University of Victoria), Ken Rasmussen (University of Regina), Jonathan Boston (Victoria University), John Halligan (University of Canberra), Grace Skogstad (University of Toronto), Jenn Wallner (University of Ottawa), Cosmo Howard (University of Victoria), Susan Phillips (Carleton University), Paul Thomas (University of Manitoba), Ralph Heintzman (University of Ottawa), Luc Juillet (University of Ottawa), G. Bruce Doern (Carleton), Kenneth Kernaghan (Brock).