Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do educators, clergy, attorneys, and the concerned public come to terms with meaningful, workable ethics in an age that eschews any attempt to define truth and error? Michael A. Milton has addressed that question in the new monograph, From Flanders Field to the Moviegoer: Philosophical Foundations for a Transcendent Ethical Framework. Milton draws on English literature, sociology, history, public policy, and theology to mark milestones in the cultural journey from the philosophical crisis after World War I, the end of modernity and the introduction of the "theater of the absurd" in post-modernity. Rather than merely a survey, this monograph proposes a "way forward" in teaching metaphysical ethics. Originally given as a paper before American and British defense leaders in Washington, DC, Milton's original paper is now expanded for use in undergraduate, graduate, and postgraduate classrooms, as well as libraries and professional military education.