Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
She grabbed my hand, pulling me with her to the side of the road, so that we resembled two small, huddled, frightened children, haunted by the mad dance of the wind and the crippled trees.The pale white sun peeked out from behind a bulwark of clouds, but even its presence was no comfort - »Don't look at it,« Sarah whispered.»The sun?«»The sky. Don't look at it. It's where they come from. The sky. The air. They see everything. He sees everything...«»Sarah?«, I asked, startled. »Sarah, what's going on?«The terrified narrator's account of nameless horrors in Dunwich in the story THE GIRL WHO RAN IN CIRCLES kicks off a round of new stories and novellas that do not conceal, even in their titles, that they follow H. P. Lovecraft's stories.Others evoke nameless horrors of an apocalyptic future or tell new fantastic adventures from the land of Averoigne - a fictional counterpart to a historical province in France - which appeared in a series of short stories from Clark Ashton Smith.