Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Vrije tijd
  3. Zelfzorg, Gezin & Gezondheid
  4. From Chinese Teachers to US Teachers

From Chinese Teachers to US Teachers

Xiao Liu
Paperback | Engels
€ 75,95
+ 151 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

There has been a relative paucity of research and theoretical investigations for foreign-born teacher candidates' internship experiences outside of their country of origin. Particularly, how foreign-born teacher candidates learn and grow within the complex of a new social context has not been studied systematically. The qualitative case studies of three foreign- born Chinese language teacher candidates (CLTCs) aim to 1) identify the key influences that shape their internship experiences; 2) understand in what ways these influences have created resonances and contradictions for them; and 3) explore strategies CLTCs have adopted in order to navigate through the US education system. A sociocultural conceptual framework which highlights three domains of influences was created for single case and cross-case analysis. Findings revealed that key stakeholders exerted the most prominent influence on their experiences. CLTCs experienced most contradictions in interpreting the US education framework and managing classes. To navigate through their internship, CLTCs used a variety of strategies to strengthen classroom management, develop their teaching styles, and advocate for their programs.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
216
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659387258
Verschijningsdatum:
13/06/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
322 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 151 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.