Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Beiträge in diesem Band beleuchten anhand empirischer Daten aus Deutschland, Spanien, Dänemark und Südafrika die Probleme fremdsprachlicher universitärer Lehre. Sie zeigen gleichzeitig Lösungsansätze und das Potenzial mehrsprachiger universitärer Lehre für den Wissenserwerb auf. Based on empirical data from universities in Germany, Spain, Denmark, and South Africa, this volume sheds light on problems of using a foreign language for teaching and learning in higher education. It also presents ideas for solving some of these problems and underlines the potential of multilingualism for the acquisition of knowledge.