Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Twenty years ago, before the era of digital cameras, cell phones and the internet, Fred Ritchin outlined many of the ways in which the digital age would transform society. "In Our Own Image "was the first book to address the coming revolution in photography, and asked pointed questions that are increasingly relevant today, including whether democracy can survive the media's facile use of digital means. By the time a second edition was published in 1999, many of Ritchin's predictions had come true. Computer embellishment of imagery had become a staple in the media and had significantly diminished photography's role as a credible witness: "Newsday" had published the first "future" news photograph of two feuding ice skaters as they would meet the next day, and on its cover, "Time "magazine darkened and blurred an image of O.J. Simpson in order to lift "a common police mug shot to the level of art, with no sacrifice to truth." Now Aperture reissues this seminal text, which has continued to shape the debate about digital imaging since its initial publication. This twentieth-anniversary edition features a preface by the author that contextualizes the book for a contemporary audience. Fred Ritchin is Professor of Photography and Imaging at New York University's Tisch School of the Arts. He was picture editor of "The New York Times Magazine "(1978-82) and the founding director of the Photojournalism and Documentary Photography Program at the International Center of Photography (1983-86). Ritchin is the author of "After Photography "(2009), as well as numerous essays and the blog afterphotography.org.