Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Now you can strengthen your critical-thinking skills as well as your writing abilities as you analyze an assortment of texts and visuals using the unique FRAMES OF MIND: A RHETORICAL READER WITH OCCASIONS FOR WRITING, Second Edition. The book's effective blend of visual analysis and writing activities from well-recognized leaders in the field examines traditional rhetorical patterns not only as methods for effective writing, but also as strategies for critical thinking. Unique "Occasions for Writing" activities lead you through a step-by-step inductive journey of self-discovery that encourages you to write in a rhetorical mode without simply mimicking a piece of writing. Annotated examples at the beginning of each chapter with a distinctive full-color design help clarify concepts. New examples of student essays join this edition's strengthened blend of classic and contemporary readings to provide a variety of engaging examples for your reference and analysis. Students receive the most up-to-date information on MLA documentation with the enclosed tri-fold card providing NEW 2009 MLA Handbook formats.