Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Foundations of Marketing, 7e

John Fahy, David Jobber
Paperback | Engels
€ 67,95
+ 135 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Have you wondered how marketers use data and technology to capture relevant information on their target audience? Or how marketers in today's world deal with questions around sustainability, climate change and planned product obsolescence? In its 7th edition, Foundations of Marketing aims to answer these pressing questions. This leading textbook is packed with contemporary examples and case studies that highlight the real-world applications of marketing concepts.





Discover:





. The growing importance of social marketing





. How organisations are leveraging consumer data to make decisions and drive customer retention and conversion levels





. The role of brand communities, peer-to-peer marketing and social influencers





. Both a Managerial and Consumer approach to marketing





Key features:





. Marketing Spotlights highlight the marketing innovations of brands such as Zoom, Rent the Runway, John Lewis and Patagonia.





. Marketing in Action boxes offer modern examples of real marketing campaigns in the UK, Denmark, The Netherlands and internationally.





. Critical Marketing Perspective boxes encourage students to critically reflect on ethical debates and stimulate student discussion and analysis about socially responsible practices.





. End of Chapter Case Studies covering Starbucks, Patek Philipe, Spotify and Depop provides students with an in-depth analysis of companies' marketing strategies. Each case study has dedicated questions to encourage critical thinking.





. Connect® resources such as updated Testbank and Quiz questions, Application Based Activities and assignable Case Studies with associated multiple-choice questions.





John Fahy is Professor of Marketing at the University of Limerick, Ireland





David Jobber is Professor of Marketing at the University of Bradford School of Management, UK





Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781526849007
Verschijningsdatum:
15/03/2022
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
193 mm x 265 mm
Gewicht:
807 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 135 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.