Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book investigates how politicians, in order to convince their audiences, argue about preferences for different courses of action. The qualitative and quantitative studies presented here are based on written records and deal with a variety of foreign policy issues, countries, and political regimes. Examining the argumentation employed by Hitler and Kennedy to ministers of the Austro-Hungarian empire, the authors conclude that only six basic forms of persuasion seem to be used and understood by politicians and their audiences, and that these same approaches are used almost irrespective of the political situation. This fascinating study of political argumentation will be of interest to scholars of political communication, rhetoric, political science, and international relations.