Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The share of the US economy controlled by foreign firms has tripled since the mid-1970s. The authors find that foreign firms appear to invest in the United States mainly to exploit their individual advantages in management and technology - the same reasons why American firms invest abroad - rather than because the United States is now running large deficits and has become a large debtor nation. Foreign-owned firms do not pay lower wages or shift good jobs and research and development away from the United States. Foreign-owned firms and especially Japanese firms do, however, have a marked tendency to import more of their production inputs. The authors warn that the President's new legislative authority to screen FDI on national security grounds could easily be abused, but endorse using this authority to ensure access to critical technologies or production processes including a requirement on some foreign firms to invest in the United States. They propose new international rules to minimize governmental interference and harmonize policies toward multinational firms.