Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Folk Gothic begins with the assertion that a significant part of what has been categorised as folk horror is more accurately and usefully labelled as Folk Gothic. Through the modifier 'folk', Folk Gothic obviously shares with folk horror its deployment (and frequent fabrication) of diegetic folklore. Folk Gothic does not share, however, folk horror's incarnate monsters, its forward impetus across spatial and ontological boundaries and the shock and repulsion elicited through its bodily violence. The author argues that the Folk Gothic as a literary, televisual and cinematic formation is defined by particular temporal and spatial structures that serve to forge distinctly nonhuman stories. In emphasising these temporal and spatial structures - not literal 'folk' and 'monsters' - the Folk Gothic tells stories that foreground land and 'things', consequently loosening the grip of anthropocentrism.