Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Im Rahmen dieser Arbeit wurde ein langfristig angelegtes außerschulisches Lernangebot für Kinder im Grundschulalter entwickelt, mit dem es gelingen sollte, die Interessen der Kinder an Naturwissenschaften zu fördern. Neben der Konzeption dieses Lernangebotes wurde seine Wirkung auf die Kinder in einer echten Längsschnittstudie untersucht. In dieser Befragung mittels eines Fragebogens wurden mehrere Variablen erhoben, um das mehrdimensionale Konstrukt Interesse abbilden zu können. Die Analysen der Längsschnittstudie in den Kursen «KieWi - Kinder entdecken Wissenschaft» verdeutlichen, dass es gelungen ist, das Interesse an Naturwissenschaften bei den Kindern zu festigen und zu fördern. Neben der herausragenden Wertschätzung des selbstbestimmten Arbeitens durch die Kinder ist vor allem eine Stärkung ihres naturwissenschaftsbezogenen Selbstkonzeptes ausschlaggebend für diese Folgerung.