Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo¿n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry¿s ¿givolution¿ laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.
In Focus op fans leer je hoe je zo¿n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema¿s aan elkaar: ¿brandactivation¿ en ¿fanstrategie¿. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensen filteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren. Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.