Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the first book-length study of Flaubert's use of dialogue, an important but neglected component of his fictional texts. Professor Haig's starting point is Sartre's observation that 'Flaubert does not believe that we speak: we are spoken'. Dialogue in Flaubert does not attempt to represent an individual style but to circumscribe a larger phenomenon of language. Speech defines man both in the sense that it describes him as a set of human characteristics, and inscribes him within a system of social values. The author explores the development of Flaubert's use of dialogue in Madame Bovary, L'Education Sentimentale (both versions), and Bouvard et Pécuchet.