Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tanker trucks, also known as tenders, are used by more than 65% of all fire departments across America. Early tankers were converted from oil, fuel, milk, or chemical tank trucks. Some of these converted units were semi or tractor-trailer trucks, others were smaller, local oil or milk delivery trucks. Large fire apparatus manufacturers started to manufacture water tanker fire trucks in the late 1950s, but it wasn't until the 1970s that custom-made water tankers became popular. Shown are tankers by all the major and minor fire apparatus manufacturers and regional builders, among conversions built by local shops. Included are tankers from Mack, Ford, GMC, Chevy, International, White, Brockway, Diamond T & Reo, Autocar, Kenworth, Peterbuilt, Freightliner, Volvo, UD, Marmom, Western Star, Crane Carrier Corp., FWD, Oshkosh, AMC, and others.