Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The International Conference on Finsler and Lagrange Geometry and its Applications: A Meeting of Minds, took place August 13-20, 1998 at the University of Alberta in Edmonton, Canada. The main objective of this meeting was to help acquaint North American geometers with the extensive modern literature on Finsler geometry and Lagrange geometry of the Japanese and European schools, each with its own venerable history, on the one hand, and to communicate recent advances in stochastic theory and Hodge theory for Finsler manifolds by the younger North American school, on the other. The intent was to bring together practitioners of these schools of thought in a Canadian venue where there would be ample opportunity to exchange information and have cordial personal interactions. The present set of refereed papers begins -with the Pedagogical Sec- tion I, where introductory and brief survey articles are presented, one from the Japanese School and two from the European School (Romania and Hungary). These have been prepared for non-experts with the intent of explaining basic points of view. The Section III is the main body of work. It is arranged in alphabetical order, by author. Section II gives a brief account of each of these contribu- tions with a short reference list at the end. More extensive references are given in the individual articles.