Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
God gave us two ears but only one mouth. This fact highlights the importance of listening in our lives and signifies its intricacy and complexities involved in learning it when it comes to mastering listening as a skill in a foreign or second language. There is no shortage of books, monographs and documents on the value of listening and how it can be developed and consolidated by L2 learners, and indeed, the difficulty learners may face in this regard seem to be concerned with the multiplicity rather than paucity of view points on how their listening problem may be tackled. Although advice coming from experts and experienced scholars in this area is embraced too eagerly by the clients, the problem of how listening problems can be sorted out will persist unless solutions provided by teachers and counselors have theoretical-research bases and been empirically tested. It is the aim of this research-oriented book to fill the existing gap by offering empirical advice on how a small portion of learner listener problems may be alleviated by applying certain grammar-based advice. The book is intended for both practitioners and researchers in applied linguistics.