Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While digital media give us the ability to communicate with and know the world, their use comes at the expense of an immense ecological footprint and environmental degradation. In Finite Media Sean Cubitt offers a large-scale rethinking of theories of mediation by examining the environmental and human toll exacted by mining and the manufacture, use, and disposal of millions of phones, computers, and other devices. The way out is through an eco-political media aesthetics, in which people use media to shift their relationship to the environment and where public goods and spaces are available to all. Cubitt demonstrates this through case studies ranging from the 1906 film The Story of the Kelly Gang to an image of Saturn taken during NASA's Cassini-Huygens mission, suggesting that affective responses to images may generate a populist environmental politics that demands better ways of living and being. Only by reorienting our use of media, Cubitt contends, can we overcome the failures of political elites and the ravages of capital.