Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Financial Services Marketing

A Guide to Principles and Practice

Christine Ennew, Nigel Waite, Róisín Waite
Paperback | Engels
€ 81,45
+ 162 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This fourth edition of Financial Services Marketing firmly reinforces the book's role as a leading global educational resource, combining appropriate conceptual principles with practical insights on how financial products and services are marketed in the real world. The authors draw upon their extensive international experience marketing some of the world's best known financial brands including Lloyds TSB and Barclays. Readers will gain a firm understanding of how financial products and services work within the commercial, social, economic, governmental, regulatory and environmental context in which they operate.

This fully updated and revised edition features:

  • A brand-new chapter devoted to environmental, social and corporate governance
  • Revised coverage of the impact of digital advances in all aspects of business models and marketing practice, including how artificial intelligence (AI) and social marketing are changing financial services and customer experience
  • The latest regulatory developments for safeguarding the fair treatment of customers
  • New and improved case studies that showcase best practice from around the world
  • Upgraded Support Material including new teaching aids and references

Financial Services Marketing is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Marketing for Financial Services, Marketing Strategy and Consumer Ethics in Finance. It is also suitable for executive students studying for professional qualifications and executive MBAs.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
662
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032504643
Verschijningsdatum:
2/10/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
174 mm x 246 mm
Gewicht:
1070 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 162 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.