Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Geld & Financiën
  5. Financial Performance Measures and Value Creation

Financial Performance Measures and Value Creation

The State of the Art

Daniela Venanzi
Paperback | Engels | Briefs in Business
€ 76,45
+ 152 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The choice of financial performance measures is one of the most critical challenges facing organizations. The accounting-based measures of financial performance have been viewed as inadequate, as firms began focusing on shareholder value as the primary long-term objective of the organization. Hence, value-based metrics were devised that explicitly incorporate the cost of capital into performance calculations. Despite the increasing emphasis on these value-based measures, no definitive evidence exists of which metric works better than others, and on the extent to which any of them is superior to traditional accounting measures. In this scenario, the objective of this book is contributing to the ongoing dialogue on the appropriateness of different financial performance measures, by providing a systematic and updated review of the major value-based measures, by highlighting their respective strengths and weaknesses and by comparing the main international empirical evidence on theireffectiveness. This book can be a powerful tool for guiding managers and graduate students in the "tangled forest" of the existing metrics, by providing them with the quick, but adequate knowledge for consistently adopting them.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
73
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9788847024502
Verschijningsdatum:
2/12/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 224 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 152 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.