Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Computer vision seeks a process that starts with a noisy, ambiguous signal from a TV camera and ends with a high-level description of discrete objects located in 3-dimensional space and identified in a human classification. This book addresses the process at several levels. First to be treated are the low-level image-processing issues of noise removaland smoothing while preserving important lines and singularities in an image. At a slightly higher level, a robust contour tracing algorithm is described that produces a cartoon of the important lines in the image. Thirdis the high-level task of reconstructing the geometry of objects in the scene. The book has two aims: to give the computer vision community a new approach to early visual processing, in the form of image segmentation that incorporates occlusion at a low level, and to introduce real computer algorithms that do a better job than what most vision programmers use currently. The algorithms are: - a nonlinear filter that reduces noise and enhances edges, - an edge detector that also finds corners and produces smoothed contours rather than bitmaps, - an algorithm for filling gaps in contours.