Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The field of Film-Music Studies has been increasingly dominated by musicologists; this book brings the discipline back squarely into the domain of Film Studies, offering an approach in which music and visuals are seen as equal players in the game. Blending Neoformalism with Gestalt psychology and Leonard B. Meyer's musicology, this study treats music as a cinematic element, offering scholars and students of both music and film a set of tools to help them analyse the wide-ranging impact that music has in films. This second edition provides an updated survey of the field and a new chapter featuring additional case studies, including a novel analytical category for studying the contemporary 'sound-design style' film music.