Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Film Marketing

Finola Kerrigan
Hardcover | Engels
€ 236,95
+ 473 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The role of the film marketer is both vital and challenging. Promotion is one of the industry's biggest costs, with the campaign of a large film costing up to half its production budget. Box office results, however, are wildly unpredictable: relatively few films a year make a profit. These market conditions make this a unique industry and film marketing a specific and demanding skill set that requires attention early in the career of any marketing student looking to progress in the industry.

This new edition of Film Marketing is a thorough update of the first textbook in film promotion. Like in the first edition, Kerrigan takes a socio-cultural, as well as a business view of film marketing and its impact, covering different approaches to promotion according to different aims and audiences internally and externally, and across the world. This book addresses all areas of film marketing from the rigorous perspective of someone with first-hand knowledge of the trade. This new edition also includes:

  • Additional pedagogy and visual examples to reinforce key points
  • A more international range of cases and coverage of non-Western markets to give a global overview of film marketing across the world
  • New and expanded sections on social media, digital promotion, transmedia and crowdfunding

This is the original film marketing text which no engaged film or marketing student should be without.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
188
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138013353
Verschijningsdatum:
14/03/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
565 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 473 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.