Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Many contemporary television series from Modern Family to How to Get Away with Murder open an episode or season with a conflict and then go back in time to show how that conflict came to be. In Figures of Time Toni Pape examines these narratives, showing how these leaps in time create aesthetic experiences of time that attune their audiences to the political doctrine of preemption--a logic that justifies preemptive action to nullify a perceived future threat. Examining questions of temporality in Life on Mars, the political ramifications of living under the auspices of a catastrophic future in FlashForward, and how Damages disrupts the logic of preemption, Pape shows how television helps shift political culture away from a model of rational deliberation and representation toward a politics of preemption and conformity. Exposing the mechanisms through which television supports a fear-based politics, Pape contends, will allow for the rechanneling of television's affective force into building a more productive and positive politics.