Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Working through a generational mix of writers, from Sarah Kane, the iconoclastic "bad girl" of the stage, to the "canonical" Caryl Churchill, Elaine Aston charts the significant political and aesthetic changes in women's playwriting at the end of the twentieth century. Aston also explores "new" writing for the 1990s in theater by Sarah Daniels, Bryony Lavery, Phyllis Nagy, Winsome Pinnock, Rebecca Prichard, Judy Upton and Timberlake Wertenbaker.