Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Feasibility Study

The Application of Duty Modules to a Front-End Analysis of the Command and General Staff College Regular Course

James R Norris, John R Robbins
Paperback | Engels
€ 54,45
+ 108 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The purpose of this study is to examine the feasibility and usefulness of applying Duty Module methodology in the front-end analysis of the Regular Course, U.S. Army Command and General Staff College (CGSC). A Duty Module is a cluster of related job tasks that tend to go together organizationally and occupationally in meaningful ways. Duty Modules were designed for use by U.S. Department of the Army, Deputy Chief of Staff for Personnel planners in matching personnel with Officer Personnel Management System (OPMS) job requirements. Duty Modules and their associated data of task criticality, level and time of performance can assist the curriculum designer in establishing a need for training and allocating resources to support the curriculum. The study attempts to correlate the application of Duty Module concepts at CGSC with the U.S. Army Training and Doctrine Command (TRADOC) requirements for systems engineering of the CGSC curriculum using the TRADOC Instructional Systems Development (ISD) Model. A front-end analysis model using Duty Modules and the ISD process is developed and applied to structuring the CGSC curriculum. Comparisons of this hypothetical curriculum and the current one are made to include discussion of strengths and weaknesses of both. The study concludes that the application of Duty Module concepts to the CGSC curriculum is both feasible and useful. Their use would significantly increase the ability to identify curriculum needs and define the CGSC output, both critical elements in resource justification. Additional curriculum improvements would result in more efficient resource allocation, reduction of subject matter duplication, and better use of student academic hours to support OPMS specialties; however, Duty Modules do not identify all training needs for course development and are in need of technical refinement. Recommendations include further development of Duty Module methodology with emphasis on the application to curriculum design at CGSC.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
120
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781249365815
Verschijningsdatum:
13/09/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.