Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'Shanzhai' from Cantonese slang, refers to the production of fake goods in China, which enjoy an anti-authoritarian-like dissemination across the global market. Starting with mobile phones, now fashion brands are subverted in this way, with many women at the helm of design and production. Fashioning China looks at the women designers simultaneously subverting and reinforcing the nationalist-developmentalist, masculinist and technocratic dream of brands that are 'Made in China'. Broadening the digital labour debate beyond typical masculine and techno-utopic readings, Sara Liao studies the precarious practices of women trying to create sustainable and creative lives, vividly illustrating a fashion culture that exists online as a significant part of the digital economy. Drawing on material from interviews, participant observation, archives, policy documents, films and advertisements, Liao takes a multi-disciplinary approach to the topic, charting out the politics of intellectual property rights, globalisation, technocracy, patriarchy and nationalism in a non-Western context.