Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Fashion Marketing

Contemporary Issues

Tony Hines
Hardcover | Engels
€ 139,95
+ 279 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This exciting third edition of the highly successful Fashion Marketing features all-new content, covering every aspect of the world of fashion marketing from the global supply chain to sustainability.

The twelve new chapters from fashion marketing thought leaders now include pedagogical features, as well as brand new real-life case studies. The cases, and the approach, draw from international examples to build a comprehensive picture of a global industry.

New to this edition:

Full colour and richly illustrated interior with photographs and reproduced adverts

New table of contents: twelve thematic chapters designed to map to one-semester courses

Chapters on the most current buzzwords in fashion marketing, including ethical fashion, sustainable fashion and technology

A brand new companion website to aid lecturers with their teaching and students with their learning

This book has been long established as the go-to text for those who want a more advanced guide to fashion marketing than you can find in other books. This updated edition with its enhanced teaching features is the perfect choice for lecturers leading fashion marketing courses, students of business or fashion, and thoughtful professionals who want an intelligent, critical understanding of their industry.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415839716
Verschijningsdatum:
7/12/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
159 mm x 235 mm
Gewicht:
539 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.