Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Fanomics(r)

Turn Customers Into Fans and Profit from It

Roman Becker, Gregor Daschmann
Hardcover | Engels | Future of Business and Finance
€ 84,45
+ 168 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Every company wants to turn its customers into true and lifelong fans. In this book, Roman Becker and Gregor Daschmann, the discoverers of the Fan Principle and FANOMICS, demonstrate how this can be actually accomplished. They transfer the mechanisms of fan relationships from sports, music, and art to those between companies and customers. What turns a customer into a "fan" customer? How are these identified? And how can the Fan Rate be managed and even increased? This book provides answers to all these questions. Based on surveys and interviews with more than 100,000 respondents, it becomes clear that fans have the highest customer value and therefore contribute significantly to the economic success of a company. However, in order to win fan customers and increase these numbers, a complete rethinking of customer relationship management and a departure from the customary key performance indicators is necessary. Takingthis path is extremely worthwhile. Fan customers have an emotional connection to their provider and form a new, reliable "currency" - both as direct buyers and as active ambassadors.

This a must-read for all business decision-makers who want to improve the quality of their customer relationships, while saving money and achieving more than just short-term success.

From the contents:

- Definition of fan customers and what "emotional customer loyalty" means

- Distinct value of the fan customer as a value-added partner and ambassador

- FANOMICS as a management program in customer relationship management

- Concrete suggestions for implementing FANOMICS

- Best practices and illustrative examples of tops and flops from the business world


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
309
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783658412388
Verschijningsdatum:
21/06/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
154 mm x 234 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 168 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.