Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Fanfare se passe au théâtre, le temps d'une représentation des Liaisons dangereuses de Laclos. Le narrateur rentre d'un long séjour en Égypte où il était parti sur les traces d'un père disparu et c'est un frère qu'il retrouve, dont il ignorait jusqu'à l'existence. Spectateur critique et agacé par la mise en scène et le jeu des acteurs, il invective le reste du monde, et tout particulièrement M. qui l'a entraîné dans ce théâtre, M. qui n'est plus du tout important pour lui. Il revient sans cesse à la rencontre bouleversante de son frère dans le désert libyen, à la simplicité des gestes et des mots, et dénonce l'opulence sinistre, le grotesque des rites et des manies du monde dans lequel il a vécu. Tout le temps de la pièce, il hésitera entre rester ou partir. Dire ou ne pas dire, comme il a toujours hésité depuis son enfance. Choisir de faire autre chose que mimer sa vie en mimant les autres, saisir enfin la réalité, faire le geste qui permet de sortir de la boucle.