Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Marketing research students starting with this book, or one written on the same model, would be better able to master the more detailed and comprehensive material in the basic marketing research text. --Journal of Marketing Research A long history of research on the family has led to ever more sophisticated methods for studying this unique social institution. Yet few family researchers have attempted to synthesize the methodological techniques used for students of family science. Brent Miller′s concise book, Family Research Methods, does just that. Miller describes the entire research process--from research design through data collection, sampling, and data analysis--to explain to graduates and undergraduates alike just how family research is done. While many of the methods are shared with the other social sciences, Miller′s work highlights specific family techniques and demonstrates family-related applications. This brief volume can be used to introduce students in family fields to the research process, or to supplement more traditional methods textbooks by providing a family focus.