Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This case study explored the context and perceptions of school-home connections and family engagement of four middle class Latin American families who have children in U.S. public schools. Because family engagement with schools correlates with student success, the participants perspectives were examined through open-ended and in-depth biographical interviews, informal conversations, observations, and collages. There appears to be a paucity of qualitative research examining the perspectives of middle class Latin American immigrants. Therefore, the present case study enriches the current literature on Latin American families. The study was framed by critical theory and guided by the work of Freire (1998/2005) and Moll (Gonzalez et al., 2005). While the data indicated connectedness is especially important to the participants, the degree to which the schools connect with them is complex.