Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As sales of fair-trade goods explode across the globe, Fair Trade and the Citizen-Consumer provides a timely analysis of the organizations, institutions and grassroots networks behind this growing movement. Drawing on examples from the UK, Sweden and USA, this book moves away from models of individualized consumer choice and instead explores the collective cultures and practices that motivate and sustain fair-trade consumer behaviour. Although the fair-trade citizen-consumer has been called to action and publicly represented as an individual 'voting' in the marketplace, this book reveals how market interventions are editing the choices available to consumers, at the same time as 'Fairtrade Town' consumer networks are flourishing. Offering new and critical insights into the fair-trade success story, this book also contributes to debates about sustainable consumption behaviour and the growth of 'new' forms of political participation and citizenship.