Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study identified the factors that are considered important by students while selecting their bank for opening an account. For this cross-sectional study sample size was 500; collected from the students studying in different private and public sector business schools in Lahore through questionnaire. Data was analyzed using SPSS 17.0. After data analysis, it was found that from the ten factors under study, four factors including Marketing campaign of the bank, People influence, Personnel and Attractiveness of the bank building and interior have significant affect on the student's bank selection decision. This study contributes to the existing limited knowledge about the bank selection decision of the students in Pakistan. This study is of immense important for the bank's marketing startegy in Pakistan as most banks are trying to tap the students market who are considered to be the future executives and important customers for banks.