Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Face to Face

Communication and Conflict Resolution in the Schools

Philip S Morse, Allen E Ivey
Paperback | Engels
€ 39,95
+ 79 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Backed by 25 years of research, Face to Face will make an accountable difference in your school. It′s a must-read book for all school administrators and teachers. Kenneth H. Blanchard, Author, The One-Minute Manager "Every school principal and teacher will find this down-to-earth book useful. It′s timely, practical, clearly written, and it works!" Robert J. Manthei, Registered Psychologist and Senior Lecturer in Counselor Education, Department of Education, University of Canterbury, New Zealand "Clear. Relevant. Powerful. Definitely essential reading." Anthony Rigazio-DiGilio, Chair, Department of Educational Leadership, Central Connecticut State University Want to improve the staff-to-student communication style in your school? Morse and Ivey show you how to go from adversarial approaches to caring and helping--without losing control of the situation. They offer you time-tested methods that counselors and therapists have used successfully for years, methods that you can modify for your personality and your school. Here are definitive techniques to help you through your hardest school confrontations without anybody coming out a loser. Find out how to: * Focus on what′s really being said * Demonstrate that communication is caring and sharing, not lecturing * Develop effective questioning skills * Provide alternatives to violence using mediation * Apply basic, learned skills to any school confrontation Ensure positive outcomes from your staff′s interaction with students. Master effective, dynamic communication techniques with the tips in this book, and learn how to show your students that you′re on their side and you mean business. Improve the lines of communication at your school--in all directions--so that your students feel respected, supported, and cared about, and you′ll see a real surge in learning potential. Make your communication work for you, your staff, and especially for your students.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780803963085
Verschijningsdatum:
30/04/1996
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
145 mm x 216 mm
Gewicht:
163 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 79 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.