Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Da Vinci Code. Misquoting Jesus. The Jesus Papers. The Gospel of Judas. New portraits of Jesus continue to stir up interest and debate. The more unusual the portrait, the more it departs from the traditional view of Jesus, and the more attention it receives in the popular media. Critical study of the Gospels has often shed light on the Jesus of history - but has also distorted the Gospels and rendered Jesus unrecognizable. Why are some scholars so prone to fabricate a new Jesus? What methods and assumptions predispose them to distort the record? Why is the public so eager to accept such claims without question? Is there a more sober approach to finding the real Jesus? Craig Evans offers insights into the methods and biases of modern interpreters, whether scholars associated with the Jesus Seminar or popularizers like Michael Baigent and Dan Brown. He examines how we got today's New Testament text, how ancient historians did their work, what second-century Gnosticism was all about, and the way first-century Jewish and Greek culture informs scholarly study of the Gospels. Readers will come away with a new appreciation of the value and limits of contemporary biblical research.