Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Er is een tijd geweest dat het Vlaams Belang/Blok een ouderwetse partij was: holle retoriek, de IJzerbedevaart, knokploegen, vaandels. Vandaag geeft geen enkele partij zoveel geld uit aan advertenties en berichten op de sociale media als het VB. De extreemrechtse partij is extreem online en verspreidt haar boodschap als een virus. Dat is niet alleen omdat ze geleid wordt door iemand met een diploma communicatiemanagement, maar ook omdat ze daartoe geïnspireerd werd door studentenvereniging Schild & Vrienden en haar oprichter Dries Van Langenhove.
Auteur Tim F. Van der Mensbrugghe ondervroeg talrijke vooraanstaande getuigen over hoe Schild & Vrienden sinds 2017 jongeren wist te verleiden met haar extreme en soms haatdragende boodschappen. En over hoe het VB dat voorbeeld volgde en slim gebruikmaakt van alle communicatietechnieken om zieltjes te winnen.