Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Export Promotion

A Decision Support Model Approach

L. Cuyvers, W. Viviers
Paperback | Engels
€ 37,95
+ 75 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Governments are increasingly confronted with scarce resources, which force their export promotion organisations to seek more efficient ways and methods. At the same time, with the export successes of the emerging economies, public export promotion policies of countries are confronted with diminishing returns, particularly when the traditional export promotion instruments are used. The DSM (Decision Support Model) approach to export promotion, which is adopted and explained in the book, is deeply rooted in the international marketing research literature and allows to identify, in the rapidly changing international environment, the most promising realistic export opportunities for exporting countries.

The chapters explain the DSM approach in detail and illustrate the most recent results for three countries: Belgium, South Africa and Thailand. They further elaborate on newer developments and applications such as the identification of export opportunities for services, as different from products, and the use of DSM results for assessing past export promotion programmes as well as recommending appropriate export promotion strategies at product level. The reasons why and how the identified DSM export opportunities have to be followed up by suitable Competitive Intelligence by export promotion organisations and supporting organisations, is also discussed.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
294
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780987009630
Verschijningsdatum:
1/06/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
471 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 75 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.