Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Software-as-a-Service has gained momentum as a software delivery and pricing model within the software industry. Existing practices of software vendors are challenged by a potential paradigm shift. This book analyzes the implications of Software-as-a-Service on software vendors using a business model and value chain perspective. The analysis of qualitative data from software vendors highlights the role of organizational integration within software vendors. By providing insights regarding the impact of Software-as-a-Service on organizational structures and processes of software vendors, this study advances the understanding of Software-as-a-Service which is also highly relevant for practitioners who are involved in the development and operation of enterprise software solutions.