Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book reports on a case study of four teachers' beliefs and practices in the course of implementing a new English curriculum in China. The data were collected from in-depth interviews and classroom observations during two site visits over an academic year. The findings indicate that teachers have views and ideas about English as a language, and about learning and teaching the language in relation to the new curriculum. Teachers make moment-to-moment decisions in the classroom drawing on these views and ideas in response to the school and social contexts. The teacher, the institution and the culture of learning are mutually informing and constitutive. This relationship becomes only more crucial in a context of new curriculum implementation, where teacher change in both beliefs and practices is essential. An enhanced understanding of this relationship calls for concerted efforts at the three levels (individual, institutional and social) in every endeavor to implement a new curriculum