Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are you ready to transform your classroom into an experiential work that flourishes on collaboration and creativity? Then set sail with classroom game designer and educator Michael Matera as he reveals the possibilities and power of game-based learning. In Explore Like a PIRATE, Matera serves as your experienced guide to help you apply the most motivational techniques of gameplay to your classroom using strategies that work with and enhance (rather than replace) your current curriculum. Part one debunks common myths and fears about gamification and explains why and how game-based learning effectively engages students in any subject or grade level. Part two focuses on how you can empower students to take control of their learning. You'll also learn all about the different kinds of players in your classroom - and how to inspire them to set and achieve big goals. Part three is an all-in-one treasure chest, tool box, and field guide. Packed with ideas and examples that can be applied or adapted to any classroom - from badges and points, to mini-games and yearlong adventures - this is a resource you'll return to again and again.