Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Multimedia has evolved with the introduction of interaction, allowing and encouraging users to control and navigate through content. Experimental multimedia is a new human-computer communication method that allows for the reinvention and redevelopment of user content. Experimental Multimedia Systems for Interactivity and Strategic Innovation presents the next evolutionary step of multimedia where interactivity meets targeted creativity and experimentation. In providing the basic framework for experimental multimedia through case studies that allow the reader to appreciate the design of multimedia systems, this publication's audience extends beyond new media artists to scientists, publishers, and developers who wish to extend their system designs to offer adaptive capabilities combined with multimedia content and dynamic interaction. This publication presents a collection of carefully selected theoretical and applied research chapters with a focus on matters including, but not limited to, aesthetics in publishing, e-health systems, artificial intelligence, augmented reality, human-computer interaction, interactive multimedia, and new media curation.