Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Multimedia has evolved with the introduction of interaction, allowing and encouraging users to control and navigate through content. Experimental multimedia is a new human-computer communication method that allows for the reinvention and redevelopment of user content. Experimental Multimedia Systems for Interactivity and Strategic Innovation presents the next evolutionary step of multimedia where interactivity meets targeted creativity and experimentation. In providing the basic framework for experimental multimedia through case studies that allow the reader to appreciate the design of multimedia systems, this publication's audience extends beyond new media artists to scientists, publishers, and developers who wish to extend their system designs to offer adaptive capabilities combined with multimedia content and dynamic interaction. This publication presents a collection of carefully selected theoretical and applied research chapters with a focus on matters including, but not limited to, aesthetics in publishing, e-health systems, artificial intelligence, augmented reality, human-computer interaction, interactive multimedia, and new media curation.