Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revised and updated, this popular book adds a real-life dimension to courses in international business and management. It's designed for instructors who want to go beyond the facts and figures in standard textbooks, and helps students learn how to interact with people in different cultures in the global business environment. The book begins with a description of the key role of experiential learning in the classroom, along with a brief overview of key concepts in international business. The main part of the text consists of 25 hands-on experiential exercises, 7 projects, and 5 mini case studies - all designed for in-class use. This edition features updated data and information in many of the exercises, projects, and cases, and includes 5 completely new exercises and cases. For the first time, the author has identified the exercises that work particularly well with students in off-site locations. An Online Instructors Manual is available for adopters.